اصلیداغموسیقی

غافلگیری تور Eras تیلور سوئیفت

لیست مجموعه‌های تور Eras تیلور سوئیفت شامل یک یا دو آهنگ غافلگیرکننده است که در هر تاریخ از این تور بزرگ، در قالب یک مجموعه کوچک آکوستیک اجرا شده است. این تور از مارس 2023 آغاز شده و تاکنون با استقبال بی‌نظیری روبرو شده است.

سوئیفت در تاریخ 17 مارس در گلندیل، آریزونا، با گیتاری در دست و در حال حرکت به سمت انتهای صحنه، قصد خود را برای اجرای بخش آکوستیک در این کنسرت زنده مورد انتظار اعلام کرد. او گفت که قصد دارد یک آهنگ غافلگیرکننده را اجرا کند که دیگر در این تور تکرار نخواهد شد – احتمالاً.

او گفت: “برنامه، هدف این است که هر شب آهنگ‌های متفاوتی را اجرا کنیم و هرگز یکی را تکرار نکنیم. به این ترتیب، وقتی شما یکی از این آهنگ‌ها را در این تور می‌شنوید، می‌دانید که این تنها باری است که آن را در مجموعه آکوستیک می‌شنوید، مگر اینکه – با احتیاط بگویم – مگر اینکه آن را خیلی خراب کنم. در آن صورت مجبور خواهم بود که در شهر دیگری دوباره اجرا کنم. بهترین آرزوهایتان را برای من بفرستید که این اتفاق نیفتد.”

سوئیفت با لبخند اضافه کرد: “هدف این است که هر شب تجربه‌ای منحصر به فرد را برای شما به ارمغان بیاوریم و این چیزی است که من به آن خیلی اهمیت می‌دهم. امیدوارم که شما هم از این لحظات خاص لذت ببرید.”

این تور تاکنون در شهرهای مختلفی اجرا شده و هر شب با استقبال پرشوری از سوی طرفداران مواجه شده است. اجرای هر شب با آهنگ‌های غافلگیرکننده‌ای که در هیچ شب دیگری تکرار نمی‌شوند، تجربه‌ای بی‌نظیر برای حضار ایجاد کرده است. این ابتکار جدید تیلور سوئیفت نشان‌دهنده تعهد او به ارائه تجربه‌های بی‌نظیر و خاص برای طرفدارانش است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا