سرگرمی

رونمایی رسمی از بازی جدید Bleach: Rebirth of Souls در Anime Expo 2024

Bandai Namco رسماً از بازی جدید و هیجان‌انگیز بلیچ تحت عنوان “Bleach: Rebirth of Souls” در نمایشگاه Anime Expo 2024 رونمایی کرد. این بازی برای پلتفرم‌های PS4، PS5، Xbox Series X|S و PC از طریق استیم منتشر خواهد شد. رونمایی رسمی در رویداد بزرگ Anime Expo 2024 انجام شد و توجه بسیاری از طرفداران این مجموعه محبوب را به خود جلب کرد.

پیش از این، گمانه‌زنی‌هایی درباره معرفی این بازی توسط Gematsu منتشر شده بود. یک پست در توییتر از اکانت رسمی Tite Kubo، خالق مانگای بلیچ، اشاره کرده بود که Bandai Namco ممکن است در خلال نمایشگاه Anime Expo 2024 یک بازی جدید Bleach را معرفی کند. همچنین، ثبت نام تجاری اخیر برای “Bleach: Rebirth of Souls” که ماه گذشته انجام شد، این شایعات را تقویت کرده بود.

39a49b4021bc449792c57285292b90ff 910x600 1


علاوه بر Bleach: Rebirth of Souls، Bandai Namco بازی‌های دیگری نظیر Dragon Ball: Sparking Zero، Sword Art Online Fractured Daydream و Gundam Breaker 4 را برای این رویداد تأیید کرده بود. Dragon Ball: Sparking Zero به تازگی تاریخ انتشار ۱۱ اکتبر را دریافت کرده و حالت‌های بازی آن معرفی شده است. هنوز Bandai Namco بیانیه‌ای در مورد جزئیات بیشتر بازی Bleach و حضور آن در Summer Showcase صادر نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا