اصلی

تاریخ ایردراپ همستر اعلام شد؛ کمتر از یک ماه فرصت باقی است

بازی همستر در جدیدترین تغییراتی که انجام داد، خبر از تاریخ نهایی ایردراپ خود داد. اگر به سربرگ Airdrop در بازی همستر مراجعه کنید، تاریخ ۲۶ سپتامبر را مشاهده می‌کنید که مقارن با ۵ مهر ۱۴۰۳ است.

بعد از سروصدای فراوان کاربران ناراضی و ریزش تعداد دنبال‌کنندگان فعال این بازی، ظاهرا همستر بالاخره تصمیم گرفته است که توکن این بازی را لیست کند. به این ترتیب کمتر از یک ماه دیگر فرصت باقی مانده است تا امتیازات بیشتری جمع‌آوری کنیم و بتوانیم شانس خود را برای دریافت این ایردراپ افزایش بدهیم. حالا احتمالا مرحله بعدی نارضایتی‌ها به زمانی موکول می‌شود که سهم کاربران از این ایردراپ کم باشد. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که با توجه به گسترده‌ بودن بخش‌های این بازی، احتمالا شرایط پیچیده‌ای برای دریافت جایزه پیش خواهد آمد و احتمال دارد این مسئله موجب ایجاد تنش‌ها و جنجال‌های خبری زیادی شود.


hamster listing

در حالی‌که کاربران هم‌چنان مشغول ایردراپ توکن داگز هستند و اختلال در شبکه تون بحث داغ این روزهاست، انتشار این خبر می‌تواند توجهات را مجددا به سمت بازی همستر معطوف کند. آیا ممکن است به زودی این انتظار طولانی به سر برسد و کاربران بالاخره طعم شیرین یک ایردراپ را بچشند؟

این نکته را هم در نظر داشته باشید که با توجه به این خبر، می‌توانید از آخرین فرصت‌های شرکت در پری مارکت همستر استفاده کنید و توکن‌های این بازی در بازار پیش از عرضه معامله کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا