سیاسی

“تعهد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به ساخت 300 هزار واحد مسکونی”

محمدبیگی گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در حوزه قانون جوانی جمعیت قول داده اند ۳۰۰ هزار واحد مسکونی موردنیاز مطابق با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت فراهم کنند.

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم،

فاطمه محمدبیگی، نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس، در حمایت از فرزانه صادق، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، اظهار داشت: طبق کلام امام جامعه، تنها ملاک واگذاری مسئولیت‌های اجتماعی و سیاسی شایسته‌سالاری است و مدیریت، نه زنانه است و نه مردانه. در جایی مانند وزارت یا نمایندگی مجلس، اگر بانویی کارآمد باشد، از نظر اسلامی هیچ محدودیتی برای واگذاری مدیریت به وی وجود ندارد.

نماینده مردم قزوین با اشاره به تجربه و آشنایی کامل فرزانه صادق با وزارت راه و شهرسازی، گفت: خانم صادق سخت‌ترین لحظات را پشت سر گذاشته و با 8 وزیر کار کرده است. او با زیرمجموعه‌های وزارتخانه به خوبی آشنا است و این وزارتخانه را همچون خانه خود می‌شناسد. وی بیش از هرکس دیگری می‌تواند مسائل و ناکارآمدی‌های زیرمجموعه‌های وزارتخانه را شناسایی و به آن‌ها جانی دوباره ببخشد.

محمدبیگی افزود: فرزانه صادق به‌عنوان دومین وزیر جوان کابینه، می‌تواند با همکاری سایر وزارتخانه‌ها، نقش نجات‌بخشی در بخش‌های مختلف ایفا کند. او در برنامه‌های خود مبارزه با فساد و دستیابی به استانداردها را در اولویت قرار داده و ظرفیت‌های کاری او نشان می‌دهد که با نظم و ترتیب می‌تواند تمامی مسئولیت‌ها را به سرانجام برساند.

وی یادآور شد که صادق در دوران مسئولیت خود، تصویب طرح ساخت حریم ملکوتی امام رضا (ع) و نوسازی بافت‌های فرسوده را به انجام رسانده و 850 طرح توسعه‌ای برای نوسازی مسکن در نظر دارد. همچنین، به‌عنوان دختر شهید، پایبندی عمیق او به نظام و انقلاب باعث شده است تا وی با اراده‌ای پولادین در این مسیر گام بردارد.

محمدبیگی در پایان تصریح کرد: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در راستای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، تعهد داده است که 300 هزار واحد مسکونی موردنیاز را تأمین کند. ایشان بانویی هستند که سبک زندگی ایرانی-اسلامی را در دستور کار برنامه‌های خود قرار داده‌اند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا