فرهنگی و هنری

حجت‌الاسلام خسروپناه پیروزی مسعود پزشکیان را تبریک گفت

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه در پیامی به مناسبت پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری نوشت: حماسه شکوهمند چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که توأم با مشارکت پرشور و پرنشاط اقشار مختلف مردم ایران بود را به تمام مردم ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

وی افزوده است: در این انتخابات پرشکوه، جلوه‌هایی از زیبایی برای کشور عزیز ایران ثبت شد و بار دیگر و با الطاف الهی، ملّت بیدار و سرافراز ایران اسلامی نشان دادند همواره در مواقع حسّاس، پشتیبان و حامی انقلاب اسلامی هستند و به رغم مواجه شدن با مشکلات معیشتی، تحت زعامت داهیانه رهبر حکیم انقلاب اسلامی، توانستند در انتخاباتی آزاد و باشکوه، با اکثریت آرا، چهاردهمین رئیس جمهور کشور را برگزینند.

از حضور هم‌دلانه و آگاهانه مردم در دو دوره انتخابات که پیام حضورشان در انتخابات کاملا دیدنی و شنیدنی بود، تشکر و قدردانی کرده و به رئیس جمهور منتخب ایران، دکتر مسعود پزشکیان تبریک می‌گویم. ایران اسلامی با عملکرد شایسته دولت چهاردهم زمینه‌های حضور و مشارکت آگاهانه بیش از پیش مردم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی را شاهد خواهد بود.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی آماده یاری رئیس‌جمهور منتخب

خسروپناه ادامه داده است: این پیروزی باشکوه؛ نماد اراده و عزم ملّی و مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام اسلامی است و همه سپاسگزار هدایت‌ و ارشاد مدبّرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه مراحل انتخابات هستیم. دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان نهاد عالی سیاست‌گذار علم و فرهنگ ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای دکتر پزشکیان به‌عنوان چهاردهمین رئیس جمهور ایران اسلامی، آمادگی دارد تا دولت چهاردهم را در مسیر اعتلا و پیشرفت کشور، یاری کرده و شاهد پیشرفت و تعالی علم و فرهنگ کشور در سایه توجه بیش از پیش به سرمایه های علمی و فرهنگی کشور باشیم.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دیروز (۱۵ تیرماه) در سراسر کشور برگزار شد و مسعود پزشکیان با ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای در برابر ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ رای سعید جلیلی، به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران از سوی مردم انتخاب شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا