سیاسی

اسامی 117 موسسه مجاز اعزام دانشجو به خارج

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، کارگروه نظارت بر عملکرد مؤسسات معاونت بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان در آخرین به‌روزرسانی، اسامی ۱۱۷ مؤسسه مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور را اعلام کرده است که فهرست آن‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. از میان این مؤسسات، مجوز ۴۲ مؤسسه در حال بررسی است.

متقاضیان باید هنگام عقد قرارداد با هر یک از این مؤسسات، به تاریخ انقضای مجوز صادره توجه داشته باشند. مؤسساتی که اعتبار مجوز فعالیتشان به پایان رسیده، واجد شرایط برای عقد قرارداد نیستند.

در صورت وجود هرگونه شکایت نسبت به عملکرد مؤسسات، متقاضیان می‌توانند از اینجا اقدام کنند.

دارندگان مجوز مؤسسات اعزام دانشجو برای تمدید مجوز خود، باید حداقل ۳ ماه قبل از انقضای اعتبار، تقاضای تمدید و جدول گزارش آخرین عملکرد را به سازمان امور دانشجویان ارسال کنند.

مجوز صادره فقط برای فعالیت در شهری است که در ستون “محل دفتر” قید شده است و مؤسسات اجازه فعالیت در دیگر شهرها یا ایجاد شعبه و نمایندگی را ندارند. هر یک از این مؤسسات تنها مجاز به تبلیغ در ستون “آدرس الکترونیکی و سایت اعلام شده” هستند و تبلیغ در سایر سایت‌ها و همکاری با دیگر مؤسسات، غیر مجاز است و فاقد اعتبار می‌باشد.

همچنین، برگزاری دوره‌ها و آزمون زبان برای ورود به دانشگاه‌های خارجی و برگزاری آزمون دانشگاه‌های خارجی در ایران بدون اخذ مجوز از مراجع ذی‌صلاح ممنوع است. مؤسساتی که آدرس دفتر آن‌ها تغییر کرده، باید در اسرع وقت نشانی جدید را به صورت مکتوب به سازمان امور دانشجویان اطلاع دهند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا