اصلی

ایردراپ توکن HMSTR به تعویق افتاد؛ مشکلات فنی مانع عرضه هسمتر کامبت شده‌اند

به نظر می‌رسد ایردراپ مورد انتظار توکن HMSTR بازی محبوب تلگرامی همستر کامبت (Hamster Kombat) با تأخیر مواجه شده است. توسعه‌دهندگان این بازی اعلام کرده‌اند که هنوز در حال کار بر روی این موضوع هستند.

توسعه‌دهندگان در پستی در رسانه اجتماعی X اظهار داشتند که اجرای ایردراپ توکن HMSTR به دلیل پیچیدگی‌های فنی برای همه پلتفرم‌های درگیر، با مشکلاتی مواجه شده است. آن‌ها توضیح دادند که این ایردراپ می‌تواند بزرگ‌ترین ایردراپ در تاریخ ارزهای دیجیتال باشد و به همین دلیل ممکن است منجر به بارگذاری بیش از حد شبکه بلاکچین TON، که توکن بر اساس آن ساخته خواهد شد، شود.

تیم توسعه‌دهنده همچنین اعلام کرد که در حال همکاری با تیم بلاکچین TON برای برنامه‌ریزی توزیع توکن‌ها هستند. با این حال، هنوز هیچ به‌روزرسانی جدیدی در مورد تاریخ دقیق عرضه توکن ارائه نشده است و رویداد تولید توکن همچنان برای ماه جولای برنامه‌ریزی شده است.

این ایردراپ در ابتدا در اواخر ماه می اعلام شد، اما از آن زمان تاکنون به تعویق افتاده است. شایعاتی مبنی بر لیست شدن HMSTR در صرافی ارزهای دیجیتال هندی CoinDCX و ایردراپ احتمالی آن ظرف ۲۴ ساعت منتشر شد، اما این پست بعداً حذف شد.

براساس اطلاعیه اخیر، بازیکنان برای واجد شرایط بودن برای ایردراپ HMSTR تنها نیاز به اتصال کیف پول تون کوین (Toncoin) به پروفایل خود دارند و تعداد توکن‌های دریافتی به فعالیت‌های مختلف بازیکن بستگی دارد. همچنین، بخش جدید Playground بازی بازسازی خواهد شد و به بازیکنان امکان می‌دهد با بازی کردن بازی‌های کوچک در آنجا، کلید جمع‌آوری کنند.

با وجود ابهام در مورد تاریخ ایردراپ، این پروژه همچنان بسیار مورد انتظار باقی مانده است و چندین صرافی ارز دیجیتال به رغم کمبود جزئیات در مورد توکنومیک آن، اقدام به معاملات پری مارکت برای توکن HMSTR کرده‌اند. معاملات پری مارکت شامل معامله دارایی‌های دیجیتال قبل از لیست شدن رسمی و در دسترس بودن آن‌ها برای معاملات عمومی است.

صرافی اوکی‌ ایکس (OKX) اخیراً برنامه‌های خود را برای معرفی HMSTR به عنوان یکی از اولین موارد اضافه شده به پلتفرم جدید قراردادهای آتی پری مارکت خود اعلام کرده است. پیش از این، صرافی بیت‌ گت (Bitget) نیز معاملات پری مارکت کوین‌های آتی همستر (HMSTRBG) را قبل از راه‌اندازی رسمی آن اعلام کرده بود. HMSTRBG دارای عرضه کل ۱۰ میلیارد توکن است.

علاوه بر این، صرافی‌های کوکوین (KuCoin) و بای‌بیت (Bybit) نیز HMSTR را به پلتفرم‌های معاملات پری مارکت خود اضافه کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا