سرگرمی

حضور جیمز اسپیدر در نقش اولتران در سریال جدید “Vision Quest” تایید شد

جیمز اسپیدر به دنیای سینمایی مارول (MCU) بازخواهد گشت و با حضور در سریال Vision Quest دوباره در نقش شخصیت رباتی و شرور اولتران قرار خواهد گرفت.

اولتران که نخستین بار در فیلم Avengers: Age of Ultron در سال ۲۰۱۵ معرفی شد، یک موجود هوشمند بود که توسط تونی استارک خلق شد تا به عنوان یک برنامه دفاعی عمل کند، اما علیه بشریت شورش کرد. باید اشاره کنیم که Vision Quest جدیدترین سریال مارول محسوب می‌شود که در واقع دنباله‌ای برای WandaVision خواهد بود.

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، نام این سریال که هنوز به صورت رسمی مشخص نشده و پل بتنی هم به نقش ویژن بازمی‌گردد. این سریال قرار است به دنبال ماجراجویی‌های ویژن سفید، که پس از تخریب در فیلم Avengers: Infinity War توسط تانوس بازسازی شده بود، بپردازد.

بازگشت اولتران به همراه ویژن و داستانی جدید که توسط تری ماتالاس، تهیه‌کننده مشهور سریال Star Trek: Picard، هدایت می‌شود، قطعاً انتظارات زیادی را در میان هواداران مارول برانگیخته است. با اضافه شدن این شخصیت‌ها به دنیای پررمزوراز مارول، طرفداران می‌توانند منتظر یک تجربه جذاب و پر از پیچیدگی‌های داستانی باشند.

فیلم‌برداری این سریال جدید قرار است در اوایل سال ۲۰۲۵ در انگلستان آغاز شود، و طرفداران مارول بی‌صبرانه منتظر هستند تا ببینند اولتران چگونه به دنیای MCU بازمی‌گردد و چه تاثیری بر داستان ویژن خواهد داشت. این سریال بخشی از سه‌گانه‌ای است که با WandaVision آغاز شد و در ادامه با سریال Agatha All Along که در سپتامبر روی دیزنی+ پخش خواهد شد، پایان می‌یابد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا