علم و فناوری

گوشی تاشوی نوآورانه در دستان مدیرعامل هواوی؛ تصویری که سر و صدا به پا کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از دیجیاتو، در ماه‌های گذشته گزارش‌هایی درباره توسعه اولین گوشی تاشو جهان با دو لولا توسط هواوی منتشر شده بود که حتی مدیران این شرکت نیز آن را تأیید کردند. اکنون تصویری از «ریچارد یو»، مدیرعامل سابق و رئیس هیئت مدیره هواوی، منتشر شده که این دستگاه را در دستان او نشان می‌دهد.

در این تصویر، گوشی تاشوی هواوی با دو لولا دیده می‌شود که دارای یک دوربین سلفی در سمت چپ است. برخلاف گوشی‌های تاشوی معمولی مانند گلکسی زد فولد 6 و هواوی میت X5 که تنها یک لولا دارند، این دستگاه با دو خط تاشدگی طراحی شده است.

به گزارش Digital Chat Station، یکی از منابع معتبر صنعت فناوری، دستگاهی که در دست رئیس هیئت مدیره هواوی مشاهده می‌شود، شبیه به نمونه اولیه مربوط به تحقیقات و توسعه آن است.

براساس شایعات، انتظار می‌رود صفحه نمایش اصلی این گوشی حدود 10 اینچ باشد و از تراشه کایرین سری 9 بهره‌مند شود. همچنین، گفته می‌شود که این گوشی تاشوی نوآورانه قبل از معرفی میت 70 به بازار عرضه خواهد شد. هرچند شایعاتی مبنی بر عرضه این دستگاه تا قبل از پایان ژوئن وجود داشت، اما چنین اتفاقی رخ نداد. درباره میت 70 نیز شایعات حاکی از آن است که این دستگاه در اواسط تا اواخر سه‌ماهه چهارم سال جاری در چین عرضه می‌شود.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا