علم و فناوری

شایعه: عرضه بازی Avowed تا سال ۲۰۲۵ به تعویق افتاده است

طبق گزارش جدیدی از تام وارن از وبسایت The Verge، عرضه بازی نقش‌آفرینی Avowed تا سال ۲۰۲۵ به تعویق افتاده است.

وارن در آخرین خبرنامه Notepad خود گفت که انتشار بازی از پاییز ۲۰۲۴ به اوایل سال ۲۰۲۵ به تعویق افتاده است. وارن می‌گوید این تاخیر، ربطی به وضعیت توسعه بازی ندارد.

او می‌گوید: «می‌دانم که Avowed در وضعیت خوبی قرار دارد، این تاخیر بیشتر به این موضوع مربوط می‌شود که به بازی مجال کافی برای خودنمایی، در خارج از یک دوره بسیار شلوغ برای Xbox Game Pass داده شود».

تا زمان انتشار خبر، استودیو Obsidian هنوز به طور رسمی در مورد تاخیر، بیانیه‌ای منتشر نکرده است. با این حال، انتظار می‌رود که در آینده نزدیک واکنش نشان دهند.

Obsidian در ابتدا قرار بود Avowed را در پاییز امسال منتشر کند که اخیرا تاریخ انتشار نوامبر (آبان) به بیرون درز کرد. این تاریخ هرگز در نهایت تایید نشد و این فرصت را به سازندگان داد که در صورت نیاز آن را به تعویق بیندازند.

در مورد عناوین پیش‌روی استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس، بزرگ‌ترین آن‌ها Call of Duty: Black Ops 6 است. اولین اثر کال آو دیوتی که در زمان عرضه به سرویس اشتراکی گیم پس خواهد آمد. به علاوه در پاییز باید منتظر عرضه Stalker 2، Microsoft Flight Simulator 2024 و احتمالا Indiana Jones and the Great Circle باشیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا