سرگرمی

ادعای استفاده از هوش مصنوعی در ساخت GTA VI توسط کارمند سابق راک استار

آقای اوبه ورمیج، یکی از کارگردانان سابق استودیو راک‌استار، اخیراً در مصاحبه‌ای خواستار ایجاد تغییرات اساسی در نحوه توسعه بازی‌های ویدئویی شده است. او معتقد است که توسعه‌دهندگان باید به جای استفاده از مدل‌های دستی نقاشی شده، بیشتر از هوش مصنوعی و انیمیشن‌های مبتنی بر فیزیک بهره ببرند.

در حالی که همین حالا هم بسیاری از استودیوهای بزرگ بازی‌سازی از هوش مصنوعی مولد استفاده می‌کنند، آقای ورمیج باور دارد که آینده بازی‌سازی در گروی استفاده از این تکنولوژی‌ها برای خلق انیمیشن‌های داینامیک‌تر و واقعی‌تر است.

هرچند او اطلاعات دقیقی از داخل استودیو راک‌استار ندارد، اما با اشاره به بخشی از تریلر منتشر شده از بازی GTA VI که در ساحل اتفاق می‌افتد، به انیمیشن‌های داینامیک افراد حاضر در ساحل اشاره کرده است. او بر این باور است که این انیمیشن‌ها توسط هوش مصنوعی و تکنولوژی فیزیک تولید شده‌اند، نه از طریق نقاشی‌های دستی. او در مصاحبه‌ای اظهار داشت: «من شایعاتی شنیده‌ام که GTA 6 از تکنولوژی‌های جدید و هوش مصنوعی برای انیمیشن‌ها استفاده می‌کند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا