سیاسی

واکنش‌‌ مقامات به انتخاب مسعود پزشکیان

به گزارش تابناک به نقل از میزان؛ پس از برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مسعود پزشکیان با کسب ۱۶۳۸۴۴۰۳ رای در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری به‌عنوان رئیس چهاردهمین دولت جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

واکنش شخصیت‌های سیاسی به انتخاب پزشکیان را در ادامه مرور خواهیم کرد.

واکنش‌‌ها به انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس جمهور منتخب

واکنش محمدجواد ظریف به برگزیده شدن مسعود پزشکیان به عنوان منتخب مردم در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

واکنش‌‌ها به انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس جمهور منتخب

واکنش محمدجواد آذری جهرمی به انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان نهمین رئیس جمهور ایران در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

واکنش‌‌ها به انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس جمهور منتخب

واکنش مسعود پزشکیان پس از پیروزی در انتخابات

واکنش‌‌ها به انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس جمهور منتخب

کدخدایی: خط تحریم در انتخابات شکست خورد

 

عضو و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان در حساب کاربری خود در فضای مجازی با اشاره به برگزاری انتخابات مرحله دوم ریاست‌جمهوری، نوشت: پیروزی مشارکت بر تحریم! خط تحریم در این مرحله از انتخابات با شکست همراه شد.

کدخدایی در پایان مطلب خود آورده است؛ پیروز این میدان مردم شریف ایران بودند.

پیام تبریک شهردار تهران به رئیس جمهور منتخب مردم ایران

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در واکنش به انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس جمهور ایران در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، نوشت: اکنون که به مدد الهی و با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی وبامشارکت شکوهمند مردم عزیز ایران، در انتخابات ریاست جمهوری برگ زرین دیگری در تاریخ مردم سالاری دینی رقم خورد، شکرگزار درگاه الهی و سپاسگزار هموطنان عزیز هستم که به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پاسخ مثبت دادند و ولایتمداری خود را باردیگر به اثبات رساندند.

با تبریک به جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان برای کسب اعتماد اکثریت مردم بعنوان رئیس جمهور همه مردم ایران، آرزوی توفیق و موفقیت درخدمت به مردم را دارم.

پس از پایان رقابت‌ها، همه تلاش‌ها باید در راستای خدمت به مردم باشد و باتوجه به نقش قوه مجریه در این خصوص، بنده نیز وظیفه خود می‌دانم با همکاری همه جانبه، راه خدمت به مردم عزیز را هموار نمایم.
پیام تبریک حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به ملت ایران، مقام معظم رهبری و مسعود پزشکیان

رئیس جمهور دولت یازدهم و دوازدهم در واکنش به پیروزی مسعود پزشکیان به‌عنوان نهمین رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران، گفت: ملت نشان داد خواهان تحول جدی در وضعیت حکمرانی در کشورند. شما اعتدال و اصلاح را بر انفعال ترجیح دادید.

وی افزود: مردم به روشنی در این همه‌پرسی ملی، به دیدگاه تعامل سازنده با جهان و بهره‌گیری از دیپلماسی هوشمندانه و عزتمندانه و احیا توافق برجام رای دادند.

واکنش‌‌ها به انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس جمهور منتخب

بهادری جهرمی: ‏منتخب ملت، رئیس‌جمهور همه ما ایرانیان است

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا