سازندگان بازی Concord که قرار است برای PC و PS5 منتشر شود، تاکید کردند خریدهای درونبرنامهای این اثر تنها محدود به آیتمهای ظاهری خواهد بود.
کمتر از دو ماه تا انتشار بازی مورد انتظار Concord برای پلیاستیشن ۵ و رایانههای شخصی فاصله داریم؛ اثری که اولین پروژه استودیوی Firewalk محسوب میشود و قصد دارد تجربهای منحصربهفرد از بازیهای آنلاین رقابتی به مخاطب ارائه دهد.
این بازی مشابه دیگر اثر آنلاین سونی یعنی Helldivers 2 که امسال منتشر شد، اثری پرمیوم خواهد بود و برای تجربه باید آن را با قیمت ۴۰ دلار خریداری کنید. همچنین بازی پس از عرضه بتل پسهای مختلفی به صورت پولی دریافت خواهد کرد.
قبلا در برخی بازیهای آنلاین دیدیم که بتل پسهای پولی شامل برخی آیتمها بودند که روی گیمپلی تاثیر میگذاشتند. حال این سوال مطرح است که آیا چنین چیزی برای بازی Concord صادق خواهد بود یا خیر. کارگردان IP در استودیوی Firewalk یعنی Kim Kreines در مصاحبه با سایت VGC به این سوال پاسخ داده است:
قطعههایی کاملا ظاهری در بازی وجود دارد که میتوانید برای شخصیسازی شخصیت انتخاب کنید و میتوانید آنها را بخرید. این موارد گیمپلی را تحت تاثیر قرار نمیدهند. ما با قدرت عقیده داریم که تجربه کامل باید برای تمام بازیکنانمان در دسترس باشد.
کرینس همچنین تاکید کرد بازی پس از انتشار برای مدتی طولانی پشتیبانی خواهد شد و نقشهها، حالتها و شخصیتهای جدیدی برای آن در دسترس قرار خواهد گرفت. طبق گفته او، بازی Concord در زمان انتشار شش حالت برای بازی، ۱۲ نقشه و ۱۶ شخصیت خواهد داشت.
بازی Concord در تاریخ دوم شهریور برای PC و PS5 در دسترس قرار خواهد گرفت. فاز بتای بازی هم برای کسانی که آن را پیشخرید کردهاند، از ۲۲ تا ۲۴ تیر قابل تجربه خواهد بود.