ورزشیاصلی

آمار جالب کاپیتان فولاد در لیگ بیست و سوم

به گزارش ورزش سه، ساسان انصاری ستاره تیم فولاد خوزستان در فصلی که گذشت یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم بود و نقش زیادی در بقای فولاد خوزستان ایفا کرد.

فولاد خوزستان در طول مسابقات این فصل لیگ برتر تنها 20 گل به ثمر رساند و ساسان انصاری روی 11 گل آنها تاثیر مستقیم داشت و توانست در طول فصل روی بیش از 50درصد گل‌های این تیم اثرگذار باشد.

او پنج گل و شش پاس گل ارسال کرد و در هر دو زمینه بهترین بازیکن فولاد در طول فصل بود، یکی دیگر از آمارهای جالب توجه این است که فولاد در صورت گلزنی ساسان انصاری توانست امتیاز کسب کند، 4 گل انصاری در شرایطی به ثمر رسید که فولاد با تک گل این بازیکن 3 امتیاز مسابقه را کسب کرده است.

انصاری در آخرین بازی لیگ با گلزنی مقابل نساجی توانست تک گل پیروزی بخش فولاد را به ثمر برساند و بقا در لیگ برتر را تضمین کند، او همچنین پیش از این مسابقه در دو مسابقه قبلی با ارسال پاس گل روی روند فولاد و نتیجه گیری این تیم تاثیرگذار بوده است.

ساسان انصاری یکی از موثرترین کاپیتان‌های لیگ بیست سوم بود و در لیست تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ در کنار بازیکنانی مانند لیموچی، رضاییان و سعید سحرخیزان قرار گرفت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا