اصلیداغسینمافرهنگی و هنری

تاریخ اکران فیلم جدید استیون اسپیلبرگ

یونیورسال پیکچرز تاریخ اکران فیلم بعدی استیون اسپیلبرگ را که فیلمنامه آن توسط نویسنده پارک ژوراسیک، دیوید کپ، نوشته می‌شود، اعلام کرد.

براساس گزارش ورایتی، یونیورسال پیکچرز به‌تازگی اعلام کرده است که فیلم بدون نام به کارگردانی استیون اسپیلبرگ در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۶ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۵) اکران خواهد شد. دیوید کپ، که پیش از این فیلمنامه‌ فیلم‌هایی همچون Jurassic Park، The Lost World: Jurassic Park، Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull و War of the Worlds را نوشته و با اسپیلبرگ همکاری داشته است، وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم مرموز را بر عهده دارد.

فیلم‌های قبلی کپ و اسپیلبرگ در مجموع بیش از ۳ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده‌اند. همچنین، کپ فیلمنامه قسمت جدید فیلم Jurassic World را نیز نوشته است. یونیورسال تاکنون جزئیات بیشتری از فیلم جدید اسپیلبرگ منتشر نکرده، اما ورایتی پیش از این گزارش داده بود که این فیلم براساس ایده‌ای از خود اسپیلبرگ و درباره یوفو و بشقاب پرنده‌ها ساخته می‌شود.

این فیلم قرار است یک اثر رویدادی با بودجه بزرگ باشد که با توجه به سابقه کاری اسپیلبرگ، انتظار می‌رود اکران گسترده‌ای داشته باشد. آخرین فیلم اسپیلبرگ، The Fabelmans، یک اثر دوران بلوغ بود که نامزد ۷ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شد. اگر شایعات درست باشند، این فیلم سومین اثر اسپیلبرگ با موضوع فضایی‌ها پس از E.T. the Extra-Terrestrial و War of the Worlds خواهد بود. همچنین، اسپیلبرگ در حال ساخت ریبوت فیلم Bullitt با بازی بردلی کوپر برای برادران وارنر است که هنوز اطلاعات جدیدی از آن منتشر نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا