اصلیداغورزشی

غوغای پرسپولیس در آزادی

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های امروز لیگ برتر، تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان به مصاف هم رفتند. سرخپوشان با حضور 50 هزار نفری تماشاگران خود، انگیزه زیادی برای پیروزی و صعود به صدر جدول داشتند، اما بازی برای آنها به شکل عجیبی آغاز شد.

شاگردان سیروس پورموسوی با استفاده از اشتباهات دانیال و کنعانی در همان شروع بازی، دروازه پرسپولیس را باز کردند. در ادامه نیمه اول، تیم استقلال خوزستان دو گل دیگر به ثمر رساند که باعث شد وضعیت ورزشگاه آزادی ملتهب و پرتنش شود و بازیکنان پرسپولیس با واکنش تند تماشاگران مواجه شوند.

نکته جالب توجه این بود که گل سوم استقلال خوزستان پس از آن به ثمر رسید که شوت عبدالکریم حسن به دلیل دخالت عیسی آل‌کثیر آفساید اعلام شد. به همین دلیل، سرخپوشان به امیرمحمد داوودزاده نیز اعتراض کردند و پس از پایان نیمه اول، این اعتراضات بیشتر شد.

در شروع نیمه دوم، اوسمار ویه‌را سه تعویض انجام داد و با ورود خدابنده‌لو، امیری و نعمتی، پرسپولیس انرژی بیشتری برای ادامه بازی گرفت. با این حال، تا دقیقه 86 موفق به گلزنی نشدند. عیسی آل‌کثیر در دقیقه 86 با توپربایی از مدافع حریف موفق شد گل دوم را بزند.

دقایقی بعد، نوبت به اوستون اورونوف رسید تا روی حرکت امید عالیشاه به گل برسد. عالیشاه پاس خود را به دانیال داد و او با یک پاس کات بک، کنعانی را صاحب توپ کرد، اما ضربه او را گروسیان گرفت و اورونوف موفق به زدن گل چهارم شد.

با این نتیجه، پرسپولیس از توقف استقلال بهره برد و به صدر جدول راه یافت. اکنون، در فاصله دو هفته تا پایان لیگ برتر ایران، سرنوشت قهرمانی در دستان پرسپولیس قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا