اصلیداغسیاسی

کامالا هریس دعوت به مناظره برای انتخاب معاون ترامپ را پذیرفت

کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا، با مناظره درباره انتخاب نهایی معاون رئیس‌جمهور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، موافقت کرده است. هریس این دعوت را پذیرفته و تاریخ‌های ۲۳ ژوئیه و ۱۳ اوت را برای این مناظره پیشنهاد داده است.

انتظار می‌رود ترامپ در جریان کنوانسیون جمهوری‌خواهان که از ۱۵ ژوئیه آغاز می‌شود، معاون ریاست‌جمهوری خود را معرفی کند. او در این باره گفت: “من نمی‌گویم هیچ چیزی ۱۰۰ درصد است، اما شما بسیار نزدیک شده‌اید. من این کار را در میلواکی انجام خواهم داد. قرار است لحظات خوبی را سپری کنیم.”

یکی از مقامات ستاد انتخاباتی بایدن به پولیتیکو گفت که آنها منتظر هستند تا کمپین ترامپ یکی از این تاریخ‌ها را بپذیرد تا تقویم کامل مناظره برای این کمپین تنظیم شود.

در نامه‌ای که فاکس نیوز دیجیتال به دست آورده، کمپین بایدن و هریس پیشنهاد کرده‌اند که اولین مناظره در اواخر ژوئن، پس از پایان محاکمه جنایی ترامپ در نیویورک و بازگشت بایدن از اجلاس G-7 برگزار شود. دومین مناظره ریاست‌جمهوری نیز در سپتامبر و پیش از آغاز رای‌گیری زودهنگام برگزار می‌شود.

کمپین بایدن-هریس درخواست کرده است که مناظره‌ها در یک استودیوی تلویزیونی با میکروفون‌هایی که با پایان زمان سخنرانی به طور خودکار قطع می‌شوند، برگزار شود. همچنین، این نامه خواستار مناظره بدون حضور مخاطبان حضوری و احزاب یا کمک‌کنندگان مخل شده که ترامپ معمولاً از آنها بهره می‌برد.

آنها همچنین خواسته‌اند که مناظره بدون حضور رابرت اف کندی جونیور یا دیگر نامزدهای مستقل یا شخص ثالث برگزار شود.

این گزارش با همکاری بروک سینگمن و دانیل والاس از فاکس نیوز دیجیتال تهیه شده است.

منبع : foxnews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا