اصلیسرگرمی

نیکلاس کیج با “اسپایدرمن نوآر” بازمیگردد

نیکلاس کیج پس از ایفای نقش صداپیشه اسپایدرمن نوآر در انیمیشن “اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی” در سال ۲۰۱۸، حالا شش سال بعد، نقش خود را در یک سریال جدید زنده‌اکشن با عنوان “نوآر” تکرار خواهد کرد. این سریال توسط MGM+ و پرایم ویدیو به همراه سونی پیکچرز تلویژن تولید شده است.

در توضیحات سریال آمده است که “نوآر داستان یک کارآگاه خصوصی پیر و بدشانس در نیویورک دهه ۳۰ میلادی را روایت می‌کند که مجبور است با گذشته‌اش به‌عنوان تنها ابرقهرمان شهر دست‌وپنجه نرم کند.”

فیل لرد، کریستوفر میلر و ایمی پاسکال، که پیشتر در “اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی” همکاری کرده بودند، به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی به پروژه “نوآر” پیوسته‌اند. اورن اوزیل و استیو لایتفوت به‌عنوان مدیران برنامه سریال فعالیت خواهند کرد و هری بردبیر دو قسمت اول را کارگردانی و تهیه‌کنندگی خواهد کرد.

ورنون سندرز، رئیس تلویزیون استودیوهای آمازون MGM، گفت: “گسترش دنیای مارول با نوآر فرصتی منحصر به فرد است و ما افتخار می‌کنیم که این سریال را به مشتریان جهانی پرایم ویدیو ارائه می‌دهیم. نیکلاس کیج با استعداد فراوان گزینه‌ای ایده‌آل برای این ابرقهرمان جدید است و تیم تولید با تجربه‌ای که داریم، به همراه تیم فوق‌العاده در سونی، متعهد به گسترش این مجموعه به شیوه‌ای واقع‌گرایانه هستند.”

سریال “نوآر” در ایالات متحده از طریق MGM+ پخش خواهد شد و به صورت جهانی در پرایم ویدیو در دسترس قرار خواهد گرفت. هنوز تاریخی برای اکران این سریال اعلام نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا