اصلیسرگرمی

Assassin’s Creed Shadows دارای دو شخصیت قابل بازی خواهد بود

در تصویر روی جلد بازی Assassin’s Creed Shadows که به تازگی به صورت تصادفی لو رفته ، به نظر می‌رسد بازیکنان قادر خواهند بود نقش دو قهرمان را برعهده بگیرند. با توجه به گزارشات، این بازی دارای دو شخصیت اصلی است که در تاریخ نوامبر منتشر خواهد شد.

روی جلد لو رفته، سامورایی سیاه‌پوست به نام یاسوکه و یک زن شینوبی به نام نائوئه را نشان می‌دهد. بر اساس گزارشات Insider Gaming، یاسوکه در حالی که در یک کشتی برده‌داری حضور داشته، کشتی مورد حمله قرار می‌گیرد و تمامی سرنشینان آن کشته می‌شوند. او تنها بازمانده این حادثه بوده و توسط ژاپنی‌ها نجات و به ژاپن برده می‌شود، جایی که آموزش هنر سامورایی را تحت نظر نوبونگا آغاز می‌کند.

درباره نائوئه جزئیات زیادی منتشر نشده است، اما گفته می‌شود که او در ابتدا دشمن یاسوکه بوده و بعداً آن‌ها به منظور اتحاد مجدد ژاپن به متحدین تبدیل می‌شوند. این مجموعه پیشتر نیز شخصیت‌های تاریخی واقعی را شامل شده است. برخی از این شخصیت‌های تاریخی که در Assassin’s Creed Shadows حضور خواهند داشت عبارتند از: پدر نائوئه، فوجیبایاشی ناگاتو، اودا نوبونگا، آکچی میتسوهیده، هاتوری هانزو، تویوتومی هیده‌یوشی، کودای-این، اویچی، آشیکاگا یوشیاکی و آکچی کاگه‌میتسو.

Assassin’s Creed Shadows نام جدیدی است برای بازی Assassin’s Creed که در ژاپن به وقوع می پیوندد و پیشتر با نام رمز Red شناخته می‌شد. رونمایی کامل از این بازی در تاریخ ۱۵ مه ساعت ۹ صبح به وقت منطقه زمانی پاسیفیک (PT) / ۱۲ ظهر به وقت شرقی (ET) برگزار خواهد شد. تاریخ انتشار آن نیز گزارش شده است که ۱۵ نوامبر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا